We wtorek 30 czerwca 2015 roku po zakończeniu roku szkolnego wyjechaliśmy na obóz letni nad morze do Ustki, który trwał dwa tygodnie do 13 lipca 2015 r. Dopisała nam słoneczna i ciepła pogoda. Czas mieliśmy wypełniony atrakcyjnymi formami aktywnego wypoczynku.
- Kąpaliśmy się w morzu pod opieką ratowników WOPR.
- Na plaży graliśmy w siatkówkę i budowaliśmy zamki z piasku.
- Chodziliśmy na spacery po malowniczej promenadzie, na której znajduje się ławeczka  Ireny Kwiatkowskiej.
- Na boisku „Orlik” rozgrywaliśmy mecze piłkarskie, nasza mieszana drużyna kilka razy pokonała usteckich juniorów.
- Odwiedziliśmy Latarnię Morską, z której rozciąga się panorama miasta i okolic.
- Tradycyjnie już dwukrotnie odwiedziliśmy Wesołe Miasteczko – jeździliśmy samochodami, romantycznie pływaliśmy w powietrzu na łabędziach, kręciliśmy się na młynie i próbowaliśmy swoich sił w piłkach na wodzie.
- Odwiedziliśmy Muzeum Chleba –  Muzeum odkryło przed nami tajniki procesu wytwarzania chleba oraz wyrobów piekarniczych z wcześniejszych czasów, kiedy nie było nowoczesnych maszyn, aż do czasów dzisiejszych. Mogliśmy zobaczyć najstarszy  stół
 do przerabiania ciasta piernikowego. W muzeum obejrzeliśmy również stępy, lodówkę, która działa bez użycia prądu, foremki na ciasteczka oraz wiele innych ciekawych przedmiotów używanych dawniej w piekarnictwie.
- Byliśmy na dwóch autokarowych wycieczkach:
 w Parku Rekreacyjno – Edukacyjnym w Sarbsku, gdzie obejrzeliśmy Fokarium, oceanarium prehistoryczne 3D, park makiet morskich zwierząt i wrak na wspak
oraz w  Muzeum Kultury Pomorza w Swołowie, tam braliśmy udział w warsztatach tkackich, każdy własnoręcznie na krosnach utkał dywanik, dodatkową atrakcją była przejażdżka wozem drabiniastym po okolicy.
- Wybraliśmy się dwukrotnie na przejażdżkę gokartami mechanicznymi w nadmorskim parku, gdzie są trasy rowerowe. Grupa starsza jeździła na torze gokartowym, odbył się tam dla nich turniej na wózkach spalinowych.
- Wieczorne imprezy integracyjne cieszyły się dużym powodzeniem a były to dyskoteki z konkursami, karaoke, projekcje filmów, „Chrzest morski”, zajęcia plastyczne
i fotograficzne.
Dwa tygodnie szybko minęły. Nadszedł pożegnalny wieczór na którym zostały rozdane nagrody i rozstrzygnięte konkursy.
Za rok znów wakacje i czekają nas nowe przygody.